Vrácení zboží a reklamace

Mrzí nás, že vaše objednávka nesplnila očekávání, ať už z jakéhokoli důvodu. Uděláme maximum pro to, abychom vše vyřešili rychle a s úsměvem.

Chcete zboží vrátit?

Pokud jste si nákup rozmysleli, můžete nám nepoužité a nepoškozené zboží vrátit do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
Stačí postupovat takto:

  1. Dejte nám vědět – nejlépe pomocí formuláře níže. Případně napište na náš email nebo do zpráv na Instagram @nasesojka

  2. Zabalte zboží tak, aby nedošlo k poškození při přepravě.

  3. Přiložte do balíčku kopii faktury nebo číslo objednávky.

  4. Odešlete balíček na naši adresu:
    MANUFAKTURA SOJKA SHOW & SELL s. r. o. , Dělnická 6240/29a, 708 00 Ostrava

Vrácené nepoškozené zboží vám obratem proplatíme zpět stejnou cestou, jakou jste platili. Náklady na poštovné za vrácení zboží hradí zákazník.

Potřebujete zboží reklamovat?

Pokud něco dorazilo rozbité, poškozené nebo jinak neodpovídá vaší objednávce, velmi se omlouváme.
Stačí:

  1. Vyplnit formulář níže (nebo nám napsat e‑mail.

  2. Ideálně do emailu přiložit fotku, která pomůže situaci lépe posoudit.

  3. My se vám co nejdříve ozveme a domluvíme nápravu – výměnu, opravu nebo vrácení peněz.

Reklamace vyřizujeme bez zbytečných průtahů – do 14 dnů od přijetí všech potřebných informací.

 

Děkujeme za vaši trpělivost a důvěru.

Vážíme si každé zpětné vazby – pomáhá nám být ještě lepší a pečlivější.

 

📩 Kontaktní formulář - popište potřebnou záležitost

Máte dotaz nebo chcete rovnou zahájit vrácení či reklamaci?
Napište nám přes formulář níže – ozveme se co nejdříve.


Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola